ח"כ סוכות: "זה יכול היה להיגמר בעשרות הרוגים"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סוכות: "זה יכול היה להיגמר בעשרות הרוגים"

ח"כ צבי סוכות לגדסי ופרידמן במהדורת סופ"ש ב'קול חי', אחרי הפיגוע: "תזכורת למה שהם רוצים לעשות לנו ברגע שיוכלו. זה מחדד דווקא את תופעת הנשק הבלתי חוקי שהוא מכת מדינה. מה שקרה עד היום זה שהיה נשק לכל האנשים הרעים ורק לטובים לא. עכשיו אנחנו רואים שזה קצת משתנה. הפיגוע הזה יכול היה להיגמר עם עשרות הרוגים"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ צבי סוכות, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי) והתייחס לפיגוע שאירע הבוקר בכביש 1: "זו תזכורת למה שהם רוצים לעשות לנו ברגע שהם יוכלו. זה מחדד דווקא את תופעת הנשק הבלתי חוקי שהוא מכת מדינה".

לדבריו: "מה שקרה עד היום זה שהיה נשק לכל האנשים הרעים ורק לטובים לו. עכשיו אנחנו רואים שזה קצת משתנה. הפיגוע הזה יכול היה להיגמר עם עשרות הרוגים. תמיד הפחד הכי גדול הוא בפקקים לפני המחסומים. אין לאן לברוח".

סוכות התייחס לנושא גיוס החרדים: "בפעם האחרונה שהאזנתי לסמוטריץ' הוא הבהיר בצורה ברורה שלא יגייסו את החרדים בכפייה. אנחנו כן רוצים שותפות. צריך להכין מסלולים ייעודיים. הצבא צריך להיות ארגון שמגן על עם ישראל ולא ארגון שמחנך את מי שנמצא בו".

ביחס למלחמה אמר: "אין אף אחד שחושב שצריך להיכנע לדרישות של חמאס. אין כרגע משהו על הפרק; עופר כסיף השווה את ישראל לגרמניה הנאצית. הוא חתם על עצומה שאנחנו מבצעים רצח עם. איך רמטכ"ל לשעבר יכול להשאיר אותו בכנסת ולהסתכל לחיילים בעיניים?".



0 תגובות